Pre našich zákazníkov sme oficiálne spustili Nový portál.  

Zahájili sme prevádzku vylepšenej verzie webu X-track.sk.

Kontakt

Odd.predaja:
+421 902 777 773
Služby zákazníkom
+421 902 777 771

Služby

 

 

Monitoring a správa vozového parku

  • on-line monitoring v reálnom čase, poloha, stav motora
  • informácie o rýchlosti vozidla, spotrebe, kontrola servisných prehliadok
  • história jázd zaznamenaná v tabuľkovej forme a vykreslená v mapových podkladoch
  • automatické generovanie knihy jázd a mesačných výkazov, možnosť manuálnej korekcie dát
  • automatický výpočet spotreby
  • automatický import dát z tankovacích kariet (CCS, OMV...)
  • automaticky generovaná kniha jázd
  • jednoduchý export dát do ďalších IT systémov
  • rozlišovanie služobných a súkromných jázd
  • identifikácia vodiča vozidla (kontaktná, bezkontaktná)
  • možnosť merania skutočnej spotreby vozidla prietokomerom
  • nepretržitá dostupnosť údajov 24 hodín denne
  • štatistiky a prehľady   
  • široké možnosti nastavenia prístupových práv pre užívateľov

         
Monitoring prepravovaného tovaru

  • Sledovanie polohy prepravovaného tovaru pre tretiu stranu
  • Meranie teploty v nákladnom priestore vozidla


Ochrana vozidiel, posádky a majetku

  • E-call – v prípade nehody zašle jednotka sms s informáciou o polohe vozidla na predvolené číslo
  • Funkcia sms alarmu pri pokuse o krádež vozidla (dverné čidlo, priestorové čidlo)
  • Varovanie pomocou sms pri odtiahnutí vozidla (náklonové čidlo)
  • Signalizácia neoprávneného opustenia zadanej lokality v zadanom čase
  • Možnosť zablokovania vozidla na diaľku

   
Monitoring osôb

  • on-line monitoring osoby
  • off-line monitoring (zistenie polohy na dotaz)
  • funkcia alarm (v prípade tiesne hovor/sms na definované číslo)


Poskytujeme:

  • Konzultácie, poradenstvo (bezplatne)
  • Návrh technického riešenia podľa požiadaviek zákazníka (bezplatne)
  • Školenia personálu zákazníka (v cene služieb )
  • Montáž zariadení do vozidiel (autorizované servisné strediská, základná montáž na požiadanie priamo u zákazníka)
  • Záručný a pozáručný servis
  • Technickú podporu (non-stop)
  • Zákaznícku linku
  • Možnosť bezplatného odskúšania systému
  • Možnosť zapožičania mobilnej jednotky